hallo ik kan een golf4 kopen van een handelaar 217000 gelopen benzine 1.4 maar de koppeling pakt heel hoog hij zegt dat er niets mis mee is ik ben gewent dat de auto al rijd als je je voet van de koppeling ook maar iets los laat de auto begint te rijden maar bij deze moet je hem bijna helemaal loslaten wilt ie vooruit komen hij heeft zelf met handrem getrokken de koppeling geprobeerd en zegt dat hij goed is en er niets mis mee is weet iemadt hier raad mee.
Geplaatst door taxiboy (0) , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
tedkroon (0), 11 jaar geleden
Ga de maar van uit dat hij dan snel aan de beurt is ook gezien de km stand.
primera p11 (0), 11 jaar geleden
Zolang die niet slipt is tie goed,hoog of laag aanpakken is tegenwoordig geen graadmeter meer.
Vaak hydraulisch,stelt zich zelf.
Als de auto niet te duur is en er voor de rest netjes uitziet kun je de gok wel wagen.
En een auto met een km stand van meer dan twee ton gaan sowiseo kosten aan komen,daarom staat tie daar ook.
Dan is tie alleen interessant als tie gunstig geprijsd is.
P. Kelder (0) PRO, 11 jaar geleden
hydraulische koppeling stelt zich zelf niet. De slag van de werkcilinder blijft altijd gelijk....
Gr. paul
primera p11 (0), 11 jaar geleden
Paul,dan blijft tie toch op hetzelfde punt aangrijpen?.
Stelt zich idd niet zelf,ik bedooel eigenlijk de slag blijft altijd hetzelfde.
taxiboy (0), 11 jaar geleden
ok ik denk hem niet te kopen hij wil er 3950 2003bjr 3 jaar geleden ingevoerd maar bedankt voor de info
P. Kelder (0) PRO, 11 jaar geleden
[quote=primera p11]Paul,dan blijft tie toch op hetzelfde punt aangrijpen?[/quote]
Naarmate de koppeling slijt wordt / voelt het aangrijp-punt hoger.
Gr. paul