Volkswagen Golf: Koud-Warm probleem

Bouwjaar: 1996, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8

Info over mijn auto is een golf 3 1.8 66kw motor van bouwjaar 96.

Mensen ik zet met een probleem als ik ´s morgens met een (koude) motor start verzuipt die in zijn benzine, en heeft dan de neiging om af te slaan en kan moeilijk op toeren komen.
En blijft als je hem start ff hoog in de toeren 1600 en dan geleidelijk naar de 1000, en dan naar 5 sec begint die te stoten en dan verzuimt hij zich letterlijk in de benzine, als de auto warm is loopt die perfect.
Dat is ongeveer 1 a 2 km rijden voordat die goed loopt, probleem wat ik wel heb achter me cabaratuur zit een slangetje van 5 mm doorgekoppeld, wanneer deze er op zit dan loopt hij zeer laag in de toeren wanneer ik hem verwijderd zit hij op voldoende toeren.
Duss die heb ik nu losgekoppeld!


Wat er al aan gedaan is:

Distributie riem pas nieuw er op, laten controleren is perfect op tijd,
Nieuwe bougies,
Verdelerkap + Roter,
In die tijd een ontstekingverwijderd was kapot is vervangen voor een g60 ontsteking een bruine, zeiden ze dat het kon en er zat altijd een zwarte in. (Miss dit het probleem)
Temperatuur sensor vervangen,
Cabaratuur laten reininigen.

Wie kan mij met dit probleem verlossen.

Groeten: Reinier

Reinier18

Geplaatst door Reinier18 (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

3 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 17 jaar geleden

eerst orig ontsteking mont
dan verder kijken

Reinier18 (0), 17 jaar geleden

Maar is kans groot dat je met een g60 onsteking met bruine verdelerkap plus rotor dat hij zich zelf in zijn benzine verzuipt, met koude start?
Mij werd verteld dat ik een koud/warm regeling probleem had.

Reinier18 (0), 17 jaar geleden

De 1ste bougie van links is zwart als ik hem er uit haald, vergeten te informeren .
De verbranding van mij golfje is niet lekker, komt er dus op neer een te rijke verbranding bij een koude motor.
Waar zou ik dan kunnen gaan zoeken.

Zelfs de garage konden ze het niet vinden, ook de probleem voor gelegt met de onsteking mja ze zeiden dat het daar niet aan kon liggen.

Mvg: Reinier

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.