Ik heb een golf 4 uit 2001 1,9 90 PK.
Hij begint te te kraken in elke versnelling en ik krijg hem bijna niet in zen achter uit kraakt heel erg.
Wat zou het kunnen zijn licht het aan de Synchronisch-ringen kan ik die vervangen of moet er een nieuwe bak in.
Alvast Bedankt,
Aldin
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Komt de koppeling wel goed vrij?
Ook lastig als ik hem uit de versnelling wil halen moet hem beetje er uit trekken de plaaten zijn denk wel goed die slippen niet
13 jaar
Lijkt me dat de koppeling niet goed vrij komt dan. Zou daar eerst eens aandacht aan (laten) schenken.
Ik was van plan om de versnellingsbak te vervangen maar is de versnellingsbak van een 90PK 1,9 Zelfde als die van een 110PK?
13 jaar
Je kunt er wel 10 andere bakken achter zetten maar als de koppeling niet vrij komt, wordt het schakelen daar niet anders/beter van.
Ik heb de Drukgroep, druklager en kopelingsplaat vervangen en nog steets krijg ik hem niet in de versneling alleen met veel kabaal lukt het.
Het is me wel opgevalen dat nu het nog erger is dan voorheen waar kan dat aan lichen?
volgens mij komt de koppelingsplaat wel goed vrij alleen hij kan hem niet in de versnelling krijgen.
13 jaar
Vermoedelijk lucht in het koppelingssysteem zitten.
Ik zal het zeggen tegen de garage hoop dat het is
hij is wel handgeschakelt ik dacht dat zulke probleemen aleen bij automaten voorkwamen met lucht.
Dan moet ik tegen de garage zeggen dat ze goed de badrading ook na kijken
13 jaar
Ik heb de vliegwiel vervangen en daarmee is dit probleem opgelost hardstikke bedankt alemaal
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar