Deze caddy heeft eens in de week een lege accu, je kunt het al zien aan de dagteller deze stat weer op nul en soms start hij moeizaam op eigen kracht. DE accu is vorige maand al vervangen en de dynamo laad voldoende bij. ik heb zelf het idee dat hij spontaan gaat gloeien of de dynamo lekt af en toe. Paul
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoe werkt dat precies van de deurschakeaar,werkt dan de binnen verlichting hlemaal niet.of gewoon slecht contact dat het relais spontaan begint in te schakelen.Paul
Hoelang heeft de auto dan stilgestaan? 1 Nacht of bv. 2 dagen i.v.m. het weekend? Oorzaken die we zelf al hebben gehad waren een relais van de achterruitverwarming dat bleef hangen, radio die inwendig sluiting maakte, verlichting dashbordkastje bleef branden. Defecte diode in de dynamo zou ook kunnen.
Je kunt misschien eens de lekstroom meten,maximale lekstroom die een auto mag hebben is 50mA, mocht deze hoger zijn dan ga maar eens zekeringen eruit trekken en kijken waar de lekstroom inzit. Kan zij een regelapp. of de radio etc.
De auto heeft dan 1 nacht stil gestaan,en wordt dagelijks gebruikt.
jou deur schakelaar zou ook defect kunnen zijn want die hebben 2 fucties het binnen lichtje en het gloei relais heb dit ook gehad met een vw golf
groeten johan
de schakelaar is eigenlijk 2 schakelaars in een een contact is voor de binnen verlichting en de andere is van het voorgloeisysteem en he contact van het voorgloei systeem gaat meestal kapoten als hij af en toe contact maakt begint hij tegloeien terwijl de deur gewoon gesloten dit komt geregelt voor je kunt kijken als het aan het voor goei systeem ligt om de voedins draad op de gloei bougies los tehalen en te isoleren en 1 of 2 dagen de wagen niet te gebruiken en als je weg wilt moet je wel de draad op nieuw aan sluiten
groeten johan
Gloeit de SDI ook voor bij temperaturen boven 10 graden? Bij de mijne is dat in elk geval niet zichtbaar of voelbaar. Ik zou zeggen dat alleen de gewone 1,9 D (voorkamerdiesel) dit doet.
Succes, Thijs
zoals thijs al zegt. dit geld helaas niet voor een sdi. het geld alleen voor de gewone (sd) diesel. het beste is toch gewoon zoals gezegd de ruststroom meten. en bij een te hoge stroom zekering voor zekering verwijderen.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Caddy of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar