close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf II : motor gaat uit bij het in trappen van de koppeling

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6

Mijn golf 2 die sloeg eerst soms af als ik mijn koppeling intrapte, maar alleen bij het intrappen als ik moest terug schakelen. Nu is er iemand wezen kijken en heeft aan een aantal dingen gezeten, verdelingskap bougies, en nu slaat de motor steeds af als ik bv ga remmen en dan druk ik mijn koppeling in dan slaat ie gelijk af. Hij is ook sinds die iemand er aan heeft gezeten, aan het inhouden. Dus ik geef gas en dan voel je hem inhouden.
Wie heeft de oplossing voor mij van dit probleem?

Geplaatst door

mikeymoes (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Moeilijk zo te beantwoorden zonder te weten wat er allemaal aan gedaan is en hoe deskundig de uitvoerder is. Toch maar een poging aan de hand van de beschrijving die je geeft van de verrichte werkzaamheden.
Loopt de motor niet op 3 poten?
Hoe is de toestand van de bougies, bougiekabels (niet te oud of intern onderbroken bij het loshalen) de verdeelkap (koolstof stiftje nog wel aanwezig?)

vr.gr. Theo


vr.gr. Theo

Wellicht een probleem met de carburateur..je zal niet de eerste zijn.

Is het een PN motor waar we over spreken ?

Zou toch even iemand erna laten kijken die er (moeder)koek van gegeten heeft,blijkbaar had die man dat niet die eraan heeft liggen klungelen..hij moet toch iets gedaan hebben waardoor hij nu nog slechter loopt.

Gr Stefan

stefan84 0

15 jaar

nee er is niks aan gedaan aan de auto maar alleen gekeken wat het zou kunnen zijn. Het probleem begon in 1 keer, zomaar. Wat ik zo hier en daar lees op deze site, zou het aan de gasklephuis kunnen liggen?? of de verdelingskap? Die kap is er namelijk af geweest en er weer op gezet. Ik ga over een paar weken op vakantie dus heb de auto echt nodig voor die tijd maar naar de garage gaan kost zoveel geld!

mikeymoes 0

15 jaar

Theo de bougies en de kabels zijn nog goed. De verdeelkap weet ik zelf niet, zal ik naar moeten kijken.

mikeymoes 0

15 jaar

Heb je de kabels doorgemeten (met Ohmmeter) ?

vr.gr. Theo

wat is het nu,eerst heeft er wel iemand aangezeten en bij het laatste bericht zeg je in een keer van niet ?

beetje tegenstrijdig zo..

Ik gok toch op je carburateur!laat deze maar eens controleren.

stefan84 0

15 jaar

Nee ik bedoel er zijn wat dingen los gehaald en er weer op gezet. Het gekke is, dat ik gister naar de verdeelkap heb gekeken en het rotortje en de carbrateur, maar daar was niks aan te zien. Nu vervolgens is het probleem weg. Lijkt wel geen contact wel contact?? Ofzoiets! misschien even contactspray er op spuiten?

mikeymoes 0

15 jaar

je kunt de stekkers en aansluitingen een inspuiten met contactspray,kan nooit kwaad.

stefan84 0

15 jaar

Pierburg 2E2 carburator - Onderdrukdoos vervangen

Applezeller 0

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.