sind enige tijd loopt de motor op bedrijfstemperatuur onregelmatig.dit is merkbaar in de auto en in de uitlaat.
heb de bougies ,verdeelkap,rotor vervangen.kwam tot de ontdekking dat de voetstukpakking stuk was en deze ook vervangen.
toerental is normaal ±800 bij koude start geen probleem.
195000 km gelopen en nog nooit in de steek gelaten, wie heeft nog een idee?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Kunnen meerdere oorzaken zijn,boegiedoppen en vacuumslang van de rembekrachtiger lek zijn de eerste verdachten.
de bougiekabels zijn alle vervangen. dus ik moet verder zoekn op lekkages in het vacuum /lucht systeem?
15 jaar
[quote=fmonty]de bougiekabels zijn alle vervangen. dus ik moet verder zoekn op lekkages in het vacuum /lucht systeem?[/quote]
Ook de doppen vervangen? (Kun je van de kabel losdraaien).
Idd dan vacuumsysteem controleren,hoor je nergens een sissend geluid tijdens stationair?
Sproei eens wat water over de bougiedoppen/gehele ontsteking,als de motor hierdoor slechter gaat draaien dan daar het probleem.
[quote=ricky][quote=fmonty]de bougiekabels zijn alle vervangen. dus ik moet verder zoekn op lekkages in het vacuum /lucht systeem?[/quote]
Ook de doppen vervangen? (Kun je van de kabel losdraaien).
Idd dan vacuumsysteem controleren,hoor je nergens een sissend geluid tijdens stationair?
Sproei eens wat water over de bougiedoppen/gehele ontsteking,als de motor hierdoor slechter gaat draaien dan daar het probleem.[/quote]
Ricky Bedank,
heb inderdaad een lek gevonden: de rubberen verbindingsslang in de vacuumslang van de rembekrachtiger
heb het tijdelijk met duktape opgelost, motor loopt weer mooi stationair.
hartlelijk bedankt voor je input
Frans
15 jaar
[quote=fmonty][quote=ricky][quote=fmonty]de bougiekabels zijn alle vervangen. dus ik moet verder zoekn op lekkages in het vacuum /lucht systeem?[/quote]
Ook de doppen vervangen? (Kun je van de kabel losdraaien).
Idd dan vacuumsysteem controleren,hoor je nergens een sissend geluid tijdens stationair?
Sproei eens wat water over de bougiedoppen/gehele ontsteking,als de motor hierdoor slechter gaat draaien dan daar het probleem.[/quote]
Ricky Bedank,
heb inderdaad een lek gevonden: de rubberen verbindingsslang in de vacuumslang van de rembekrachtiger
heb het tijdelijk met duktape opgelost, motor loopt weer mooi stationair.
hartlelijk bedankt voor je input
Frans[/quote]
Komt vaker voor,kun je gewoon een stukje slang halen bij de dealer en klaar.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar