Beste lezers,
Ik heb een probleem met een golf 5.
Auto kwam binnen met een gebroken ketting geleider en dus de kleppen krom. Cilinderkop netjes laten maken nieuwe kettingset erop gezet.
nu slaat de motor bijna niet aan. het vreemde is toen ik hem 2 weken weer stil had staan en wilde gaan controleren of er voldoende brandstofdruk op staat dat die ineens aan sloeg en bleef lopen. Als ik dan wat langer gas geef op een hoger toerental slaat die ineens af na een tijdje af. ik heb hem toen weer rijdend weg gezet om er weer later na te kijken. ik wilde hem gister weer binnen zetten motor slaat niet meer aan. Als ik hem op remmen Reiniger start blijft die stationair lopen. Als ik dan gas ga geven loopt die nog wel hoger in de toeren op benzine laat ik het gas los valt die uit.
er komt 8 bar op de aanvoerleiding te staan dus pomp in de tank lijkt me in orde
hogedrukpomp bouwt druk op meer dan 10 bar verder kan ik dat niet meten aangezien ik daar geen meter voor heb.
Ik had een storing op de benzine druk sensor Ik heb nu het volgende vervangen,
hogedruk pomp incl. sensor op de leiding
foutmelding blijft nu weg
toen had ik nog een foutmelding P1031 inlaatspruitstukklep. daar zat ook iets niet helemaal lekker maar dat is ook opgelost
Ik heb nu nog een vreemde storing P3042 verwarmingsregeling onaannemelijk signaal
zou het daar nog iets mee te maken kunnen hebben?
is er iemand die nog iets te binnen schiet waarmee dit probleem opgelost kan worden.
Alvast bedankt
Joey
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Inmiddels is het probleem opgelost. sensor op het inlaatspruitstuk van de luchtkleppen om de stand te meten hoe ze staan was het probleem. nu loopt de auto weer als een zonnetje
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
1 jaar