👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
sleutels maakte allebij maar af en toe contact,hiervoor leesring rond contactslot hiervoor vervangen.Met mijn diagnodeapparatuur (texa)kan ik zien dat mijn sleutelsignaal wel aan komt dus de sleutels worden wel herkent maar de motorregelmodule wordt niet vrijgegeven.codering schijnt nog wel eens te verspringen maar staat op 2,is dat goed? Zit bij dit type de startonderbreker in het instrumentenpaneel en hoe ziet die er dan uit? Het lijkt dat soms een deel van de zekeringkast niet de volle + krijgt,Kan dat ook met relias 109 te maken hebben? alom een hoop vragen van mij,iemand die me een beetje op weg kan helpen?alvast bedankt,
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Wegrijblokkering zit inderdaad in het instrumentenpaneel verwerkt en kun je niet los vervangen zover ik weet.
Sleutels moeten online door een dealer worden aangepast.
Als je niet in het motorregelapp. kunt komen met de tester dan ligt dat inderdaad meestal aan relais 109.
hoi ben,ik heb vandaag het electrich gedeelte contactslot,relias 109 en nog een koelvloeistoftemperatuursensor vervangen en daarna storing niet meer waargenomen,het vreemde was wel dat regeleenheid pas vrijgegeven werd na 20 minuten wagen op contact laten staan! heb je hier nog een verklaring voor? nu is het starten en lopen.
Dan was de blokkering van slag en dan kan je met de juiste sleutel en 20 min op contact het systeem weer in orde brengen.
Blijkbaar is het door het slechte relais 109 van slag geraakt.
Een defect 109 merk je ook dat de stopklep op de pomp geen spanning krijgt.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar