close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: multiriem trilt bij stuurbekrachtingspomp

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 tdi

Hallo

Volgende probleem doet zich voor

Multiriem trilt zit te los ter hoogte van de stuurbekrachtingspomp,hier ontstaat een roffelend/trillend geluid bij stationair toerental,
bij hoger torental is het weg.

Zelf geprobeerd op te lossen door

vervangen stuurbekrachtingspomp
multiriem
spanrollen


Dit alles heeft niet geholpen dus alles weer gedemonteerd en oude er weer op

Wie weet hoe dit op te lossen

Bedankt voor reakties

m.vr.gr.
Piet.

Geplaatst door

piet053 (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Denk dat de vrijlooppoelie v/d dynamo vast zit.

moderator 0
badge

13 jaar

kan deze vervangen worden( vrijlooppoelie of de gehele dynamo?

nog vergeten te melden Geluid begint nadat de auto is gestart en dan na circa 3 sec

piet053 0

13 jaar

Poelie kan inderdaad vervangen worden. Is een veel voorkomend euvel.

moderator 0
badge

13 jaar

Mee eens.. vrijlooppoelie vd dynamo zit vast. Met een beetje geluk, als het niet te vast zit en een stukje speciaal gereedschap is hij aan de auto te vv.. Succes.

ASH-1 0
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.