close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf: Niet aanslaan Golf IV V5 2,3 L

Bouwjaar: 1999

Vraagje... die wellicht niet zomaar beantwoord kan worden ,maar toch doe ik een poging.vanmorgen wilde ik de auto starten en deze springt niet aan normaal gesproken binnen 2sec.

Nu was er wel een onregelmatige aanspringen aan de gang onder de startperiode maar zetten niet door,even gewacht weer geprobeerd maar zonder succes, weer iets langer gewacht en dan na de derde keer springt de motor aarzelend aan en kan verdragen dat er rustig gas gegeven word zonder dat hij afslaat. Deze loop dan weer geheel normaal zoals altijd...De vraag zijn wat zou het geweest kunnen,,,aub geen reactie dat kan van alles zijn,,,dat begrijp ik ook wel,uitlezen heb ik niet veel zin in gelijk een hoop geld kwijt,wel zal ik er even bij vermelden dat de wagen ruim 2,5 dag stil heeft gestaan maar dat zal er niet mee te maken hebben denk ik,,,wie heeft een vermoeden en weet iets buiten het uitlezen om voorlopig.

Geplaatst door

snowman11000 (0)

al 19 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Accu leeg? misschien ergens licht aangebleven? (binnen lichtje/radio ofzo)

buzzin 0

18 jaar

dat kan vanalles zijn!

begin toch eens met hem uit te lezen!!

zonder dat ben je aan het zoeken naar een speld in een hooiberg,die je toch nooit vind.

stefan84 0

18 jaar

Het zal niet de eerste keer zijn dat er een hardnekkige storing is en waarbij geen foutcode gegeven word na het uitlezen,,maar de rek van het uitlezen geeft wel een code.$$$

snowman11000 0

18 jaar

In heb hetzelfde probleem met mijn auto gehad.
Waarschijnlijk loopt de motor op lage toeren onregelmatig en is dit de ene keer erger dan de andere keer.
Vervang de luchtmassa meter maar dan is het probleem over.
Kijk op de LLM hoe oud deze is. Is deze ook van 1999 dan kan vervangen geen kwaad.
Resetten is niet nodig, dus alleen vervangen. De LLM zit tussen het luchtfilter en het gasklephuis. Bij aanschaf krijg je de complete buis met LLM en deze schroef je tegen het luchtfilterhuis. Kosten zijn rond de 100 euro.
Je zult merken dan na het vervangen de auto weer loopt als nieuw!
Controleer ook de bougiekabels. De doppen op de bougies zijn meestal verrot. (de kabels zijn niet goedkoop)

Don2347 0

18 jaar

doe toch maar eerst even uitlezen,voordat je een nieuwe LMM koopt!dan vind ik ¤ 100,- voor een LMM overigens weinig.

stefan84 0

18 jaar

Uitlezen kan nooit geen kwaad, maar de LMM geeft geen foutcodes. Je kan de LMM ook eens reinigen met remmenreinger.
Loopt de auto dan wel goed, dan is het probleem gevonden.
Vervang de LMM alsnog want het probleem komt snel weer terug.
Ok, 100 euro excl. Maar voor 119 incl.btw rijdt de auto weer als een trein. (LMM is van Bosch)

Don2347 0

18 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.