close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Caddy: nw type caddy koppelingspendaal

Bouwjaar: 2005, Brandstof: Diesel, Motorcode: tdi

Koppelingspendaal heeft eerste stuk vrij grote slag na ontluchten van pendaal voelt hij goed aan en is het aangrijpingspunt ook goed na een 10 km gereden te hebben komt de vrij slag weer terug en aangrijpingspunt zit weer vrij onderin
Heeft er iemand hier ervaring mee de gever (bij het pendaal of de nemer (bij de bak)???

Geplaatst door

CATSBURGRUITER (0)
badge

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Blijft een gok maar meestal is de gever de boosdoener.

Benny Vee 0
badge

15 jaar

ook zon stooring met touran meegemaakt ook na ontluchten weer even goed .
na wat zoeken bleek in hulpcilinder een gebroken drukveer te zitten .
kan bij jou ook wel zo zijn ,komt ook wel voor dat koppelingspendaal niet geheel omhoog komt dan krijg je dezelfde stooring.
heb ik wel eens opgelost met een trekveer aan het koppelingspendaal deze auto rijd er aleen hele tijd mee zonder weer ploblemen.
anders bijde vervangen .
gr kc

kees cor 0
badge

15 jaar

Schijnt ook een probleem te zijn met de drukgroep,deze zou niet goed terugkomen na het intrappen.
Heb ook wel vaker gemerkt dat bij het losdraaien van de drukgroep deze gewoon op z'n plek blijft zitten,1 tik met een hamer erop en hij springt los,dit kan ermee te maken hebben.
Maar idd de commando en werkcylinders gaan ook wel eens stuk.

ricky 10
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Caddy of stel zelf een nieuwe vraag.