close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: Ontluchten van koppeling.

Bouwjaar: 2011, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: CBAA, Motorinhoud (cc): 1968, Vermogen (kw): 100

Hallo, Tijdje geleden bleef soms mijn koppelingspedaal hangen,nu heb ik mijn hoofdkoppelingscilinder vervangen.Denk niet dat het de druklager is omdat ik geen remolie verlies.Maar mijn pedaal werkt 4/5 dagen goed om daarna langzaam slechter te worden,sponzig aanvoelen en soms terug blijven hangen.Als ik ontlucht komen er luchtbellen uit. Nu twijfel ik aan die nieuwe pomp ,dit was geen origineel.Iemand dit tegen gekomen met niet originele onderdelen? ( passat tdi cr .2.0 van 2011 met 115000 km.)
Grt.

Geplaatst door

vwer (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Nee, nog niet tegengekomen.
Wat zijn trouwens "originele" onderdelen...VW maakt ze ook niet zelf, maar is afhankelijk van toeleveringsbedrijven als ATE , LUK, TRW,Sachs, Febi, enz...
Laat het systeem eens goed ontluchten...

Hans4040 1285
badge vip badge

6 jaar

Het merk was sachs ,op het zicht zat er verschil op met de origineel pomp,maar het paste.
Ik heb op alle mogelijke en beschreven manieren ontlucht ,alleen niet op druk.Het is precies dat er ergens lucht wordt meegenomen,maar dan heel weinig.heb ook geen lekken en als ik ontlucht zie ik enkel zuivere remolie ,alleen na ong. 5 dagen zitten er terug luchtbellen in.

vwer 0

6 jaar

Probleem opgelost,topic mag dicht.

vwer 0

6 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.