close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: passat 3b bwj 2000

Bouwjaar: 2000, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1900

kheb een probleempje met men motor op de keuring toen ze mijn co woude meten zijde ze tege mij da men schroef van men dieselpomp is toegedraaid!maar kheb al een tijdje een probleempje dat men auto slecht optrekt!men auto is pas uitgelezen en men luchtdebiet meter geeft geen fout aan.zou het er tog nog aan kunne liggen of weet iemand waar het anders aan kan liggen?alvast bedankt

Geplaatst door

kevins7 (0)

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

co meten op een diesel is wel knap maar goed luchtdebietmeter hoeft geen storing aan te geven deze moet je al rijdend met de testkast controleren of die zijn waardes wel haalt en aan schroeven draaien op de dieselpomp moet je niet aan beginnen beginnen ze alleen maar van te roken

poppekast 0
badge

15 jaar

Als de lmm defect is zou de roetmeting juist lager moeten zijn omdat er minder ingespoten wordt.
Of de pomptiming staat niet goed of de EGR blijft misschien open staan maar dan zou hij ook flink moeten roken bij volgas.
Koppel de LMM eens los en kijk eens of hij dan beter rijdt.
Beste manier is zoals marco ook al aangaf, tijdens het rijden de auto uit lezen.

Audidriver73 75
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.