👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
hallo Allemaal,
Ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of ik alles goed vermeld.
ik heb al sinds de aanschaf van mijn auto last er van dat als ik mijn koppeling intrap dat het toerental naar beneden zakt en vaak onder de 900 toeren doorschiet.
en dan valt de auto uit.
ik zie ook dat als ik de koppeling intrap dat het toerental onder de 900 toeren aan het schommelen is en daarna stil blijft staan (als hij niet uitvalt.)
wat is dit probleem en wat kan ik eraan doen?
met vriendelijke groet,
Stephan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Werkt de stationair regelaar, of zit deze vast of zijn de slangen ervan verstopt?
Gasklephuis reinigen en opnieuw laten inleren, verder eventueel geheugen laten uitlezen op aanwezige storingen.
Kan ook zijn dat gasklephuis defect is, maar dat kun je zien met uitlezen als goed is, gaan wel vaker stuk.
Is het niet toevallig ook als je op de rem trapt? want de vaccuumslang van de rembekrachtiger wil ook wel eens stuk gaan.
Maar verder klinkt de gasklep als een logische verklaring van het probleem.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar