👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Als ik ongeveer 25km op de snelweg heb gereden met een gemiddelde snelheid van 105 (soms 100 soms 110) sta ik op een groot druk kruispunt te wachten.
Tijdens dit wachten wordt de motor warm. Wijzer gaat 0,5 cm over het midden naar rechts. Op een gegeven moment gaat de fan op de eerst stand draaien. Dan stijgt de temp. niet meer. Of het ook daalt heb ik niet naar gekeken. Nu vraag ik jullie:
Is dit bij alle polo's zo met een nz motor??
(ik las iets over een slechte waterpomp?)
Van vorige auto gaf geen krimp in temperatuurstijging behalve als je enkele kilometers achter elkaar deed alsof je F1 coureur was. Maar de polo is te zacht om zo behandeld te worden.
Laatst was ie bijna warm en toen reageerde ie helemaal niet meer op gaspedaal, maar hij sloeg niet af.
Eerst had ik dit probleem:
Mijn polo heeft de volgende eigenaardigheden:
- Resoneren bij stationair. Geen onderdeel maar gewoon de carroserie. (hier ben ik nu aangewend geraakt? ik hoor het niet meer)
- Neiging tot afslaan of soms afslaan alleen bij stilstaan.
- Inhouden in derde versnelling. (doet ie iets minder)
Verdeelkap heb ik net vervangen.
Er wordt geen valse lucht aangezogen.
Het is een 1.3 multipointinjectie. Eind 1990.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Moeilijke vraag? :-)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar