close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: Powerbox PD

Bouwjaar: 2003, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9TDI pd

Wie weet wat het verschil is van deze twee powerbox'en ?

De ene is voor het verhogen van brandstoftemperatuur dacht ik, maar de andere is met ronde stekkers, verhoogt deze dan ook de turbodruk ? Dus meer vermogen ?
Allebei geschikt voor motoren met pompverstuivers.

Hier heb ik enkele foto's geplaatst.

ALvast bedankt!


[url=http://postimage.org/image/9xgcts0u9/][img]http://s8.postimage.org/9xgcts0u9/479970...[/img][/url]





[url=http://postimage.org/image/pu8njky57/][img]http://s9.postimage.org/pu8njky57/chiptu...[/img][/url]

Geplaatst door

Sedatm (0)

al 12 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Hallo,

Ten eerste wat is je doelstelling !

Als je voor een Tuning gaat dus meer vermogen en gunstiger verbruik dan kun je beter voor een software Tuning gaan en deze Zooi laten liggen !

Ten tweede kwaliteit kost geld dus een Powerbox is goedkoper maar daar komende meesten op terug.


Succes ermee !

Gr Gerard

put 0

11 jaar

Hallo,
Bedankt voor je antwoord!
Inderdaad, je hebt gelijk, software Tuning is veel beter. Dit ben ik van plan ook om te doen.
Nu heb ik voorlopig de powerbox met een weerstand van 120 ohm, maar ik vraag mij af wat de andere powerbox is met de ronde stekker?

Alvast bedankt!

groetjes

Sedatm 0

11 jaar

De 1e foto laat geen power-box zien. Zo noemen ze het anders zou je het niet kopen. Weggegooid geld dus.
De 2e is een power-box die verschillende signalen zal manipuleren - waarschijnlijk ook turbodruk.

Ik sluit me aan bij Gerard. Chip-tuning geeft een beter resultaat.

oldford 0
badge

11 jaar

Sedatm,neem de goed raad hierboven ter harte.
Met een powerbox verziek je je auto,waarde worden gemanipuleerd en met een beetje pech word er teveel ingepsoten brand je een gat in je zuiger of blaas je je turbo op.

primera p11 0

11 jaar

Dankje wel voor het antwoordt.
Ik zal jullie luisteren en de raad volgen, dus powerbox uithalen, want ik heb al eens tubro + gat in motor stuk gekrege door powerbox.

Fijne kerstfeesten en gelukkig nieuwjaar !

Sedatm 0

11 jaar

[quote=Sedatm]Dankje wel voor het antwoordt.
Ik zal jullie luisteren en de raad volgen, dus powerbox uithalen, want ik heb al eens tubro + gat in motor stuk gekrege door powerbox.

Fijne kerstfeesten en gelukkig nieuwjaar ![/quote]
Sedatm,

Wat ik hier boven lees ! Daar had je toch al van geleerd neem ik aan ?

Dus waarom begin je er dan weer aan ?
Laat die zooi toch liggen en spaar iets langer door en LAAT de ECU aanpassen.

Laat ik er dit nog even bijzeggen neem wel een goede TUNER en ga niet voor de GOEDKOOPSTE want ook hier zit verschil in ............

Fijne Feestdagen

put 0

11 jaar

@ put,

Sedatm schreef: Ik zal jullie luisteren en de raad volgen, dus powerbox uithalen, want ik heb al eens tubro + gat in motor stuk gekrege door powerbox.


einde topic.
Fijne kerstdagen.

Hans4040 1240
badge vip badge

11 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.