Hallo,Ik had een probleem met de CO, die had 9%. Ik ben bij jan en alle man geweest en niemand vond het probleem.De battery was redelijk zwak,ik heb de batterij vervangen en terug de CO laten meten en ik had plots 2.5% ,dus probleem opgelost? Kan iemand mij hier een verklaring voor geven? De auto is een VW POLO 1300 GT MET DIGIFANT I MET 022D , DUS ZONDER KAT EN LAMDA BJ 5/ 1990.Dank bij voorbaat.
Geplaatst door mozart (0) , lid sinds 17 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
4 Reacties
Cor1822 (0) PRO, 17 jaar geleden
Te lage boordspanning? meet eens met versneld toerental de accuspanning.
Door het ontkoppelen vcan de oude en installeren nieuwe accu computer gereset?
Cor
mozart (0), 17 jaar geleden
Ik heb 13V ,en bij draaiende motor 13,60V.Als ik het toerental omhoogbreng gebeurt er niets.
Cor1822 (0) PRO, 17 jaar geleden
Aan de lage kant, 13.8 tot 14.4 zou normaal moeten zijn.
Geen massaprobleem?
Cor
stefan84 (0), 17 jaar geleden
waarom aan de lage kant cor ?
heb zelf ook maar 13,5 Volt bij lopende motor en dit is normaal toch voldoende,
normaal gesproken regelt de spanningsregelaar op de dynamo bij 14V af..
maar kan aan een slechte massa liggen,maar een vreemd probleem dat na het vervangen van de accu je Co nu ineens normaal is geworden..
Stefan