Volkswagen Polo: Probleem Co Opgelost , Maar Onverklaarbaar .

Bouwjaar: 1990, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1300 GT

Hallo,Ik had een probleem met de CO, die had 9%. Ik ben bij jan en alle man geweest en niemand vond het probleem.De battery was redelijk zwak,ik heb de batterij vervangen en terug de CO laten meten en ik had plots 2.5% ,dus probleem opgelost? Kan iemand mij hier een verklaring voor geven? De auto is een VW POLO 1300 GT MET DIGIFANT I MET 022D , DUS ZONDER KAT EN LAMDA BJ 5/ 1990.Dank bij voorbaat.

mozart

Geplaatst door mozart (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

4 Reacties

Cor1822 (0) PRO, 17 jaar geleden

Te lage boordspanning? meet eens met versneld toerental de accuspanning.

Door het ontkoppelen vcan de oude en installeren nieuwe accu computer gereset?

Cor

mozart (0), 17 jaar geleden

Ik heb 13V ,en bij draaiende motor 13,60V.Als ik het toerental omhoogbreng gebeurt er niets.

Cor1822 (0) PRO, 17 jaar geleden

Aan de lage kant, 13.8 tot 14.4 zou normaal moeten zijn.

Geen massaprobleem?

Cor

stefan84 (0), 17 jaar geleden

waarom aan de lage kant cor ?

heb zelf ook maar 13,5 Volt bij lopende motor en dit is normaal toch voldoende,

normaal gesproken regelt de spanningsregelaar op de dynamo bij 14V af..

maar kan aan een slechte massa liggen,maar een vreemd probleem dat na het vervangen van de accu je Co nu ineens normaal is geworden..

Stefan

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.