close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: remlichten

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: AKL

hallo ikheb hier een golf 4 staan en de remlichten branden niet lampen goed zekeringen goed remlichtschakelaar goed spanning op de stekker van de remlichtschakelaar stekker overbrugt met een draadje niet branden de overige verlichting is inorde weet iemand of er toevallig een relais tussen zit of heb iemand dit ook wel eens meegemaaktof andere tips of een schema van deze remlichten zou ook welkom zijn alvast bedankt mvg andre

Geplaatst door

flop (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Heb je de draad door gemeten (kabelbreuk)

Highway 640
badge

13 jaar

afstelling remlichtschakelaar t.o.v. het pedaal goed? kun je meten of de schakelaar in gemonteerde stand wel schakelt (met multimeter op de aansluitingen, bij schakelen moet de weerstand veranderen, 1 stand heeft als weerstand dan (bijna) nul)

sjaak10918 0
badge

13 jaar

Nooit van punten en komma's gehoord andré? Is de remlichtschakelaar vervangen?

jhl 0
badge

13 jaar

Meten is weten, dus schema regelen en de bedrading gaan meten.

ricky 10
badge

13 jaar

hallo zoals ik al poste is de remlichtschakelaar goed doorgemeten met een multiemeter de afstelling is ook goed maar dat maakt niet uit omdat ik de stekker overbrugt/doorverbonden heb maar ik was benieuwt of er ook een relais tussen zit en of iemand me aan een schema kan helpen zodat ik inderdaad de boel kan doormeten want van punten en komma's zullen de remlichten niet gaan branden dus wie kan me helpen aan een schema mvg andre

flop 0
badge

13 jaar

Je kan wel met een multiemeter een juiste spanning meten maar als er een stroom gaat lopen dan kan het opeens heel anders worden, bij een slecht contact of verbinding meet je gewoon nog 12 volt maar als dat slechte contact wordt belast dan gaat er een stroom lopen en dan meet je (met aangesloten verbruiker) opeens veel minder spanning.
Er zit geen relais tussen.

Tip: Controleer de bedrading in het doorvoerrubber van de achterklep eens even.

ricky 10
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.