Bij rustig rijden hebben we totaal geen problemen maar als we doortrekken tot 2200-2500 toeren begint de auto als het ware zelf gas bij te geven en krijgt hij een soort van een boost.
Wanneer we rond deze toeren het koppelingspedaal indrukken om te schakelen stijgt het toerental zelfs even tot 4000 toeren/min.
Het is het gevoel dat het gas blijft hangen.
Bij constant rijden met ongeveer 2500 toeren begint de auto ook te bokken, zo erg dat je het gaspedaal moet lossen.
Er zijn geen foutcodes.
Kent iemand het probleem?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Even een update van de Passat.
Er was een probleem met de motor-ecu.
we hebben één laten klonen en met deze is het probleem opgelost, rijdt terug zoals het hoort!!!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
3 jaar