Goedemiddag,
Ik heb een week terug mijn motorblok laten reviseren. (Zuigerschade+kleppen) blok zelf loopt perfect alleen heb ik nu erg veel vermogen verlies onder de 3000 toeren.
Ik krijg de volgende codes:
P0299 turbocharger/supercharger underboost
P10AA supercharger clutch not closing
P2293 fuel pressure regulator 2 performance
P0016 crankshaft position - camshaft position correlation bank 1
Kon geen beschadigde vacuüm slangen vinden en n75 valve werkt naar behoren.
Zou het kunnen zijn dat de monteur iets is vergeten bij de bekabeling?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Denk idd dat er bij de compressor iets niet goed gaat, miss stekker op magneetkoppeling vergeten. maar p0016 na een revisie is ook wel beangstigend. Zijn alle fouten gewist voordat je met de auto ging rijden?
Fouten waren gewist na de revisie. weet jij toevallig ongeveer waar deze stekker zit?
2 jaar
Op de poelie van de waterpomp, achterste deel is de magneetkoppeling
Even simpel zit de snaar er wel op ?
2e topic verwijderd...het heeft geen zin om dezelfde vraag 2x te stellen.
Moderator Problemcar
Ben ik weer. excuses voor het openen van het tweede topic.
Na wat onderzoek vermoed ik een kabelbreuk op de aangewezen plaats in de afbeelding.
G40 = nokkenassensor
G247 = brandstof regeling
beide sensoren zijn al een keer vervangen en timing staat goed. Denk dat het probleem in de gedeelde kabel van deze 2 sensoren ligt. Beschadigd bij monteren/demonteren?
Gaat deze kabel rechtstreeks naar de ECU of is er ergens een tussenstuk waar ik hem kan doormeten? Ik ben industrieel monteur maar heb nog geen kaas gegeten van auto's
Als iemand mij de juiste richting in kan sturen zou dit erg gewaardeerd worden. :)
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Scirocco of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar