Goedenmorgen dames en heren
Ik heb het volgende probleem met een sharan 2.0 ATM 2005
Deze auto heeft cilinder overslag op cil 3 en als je van onderuit gas geeft onbelast kan je ook horen dat hij op 3 cilinders loopt (lijkt echt op het falen van de ontsteking)
Na onderzoek bleek dat de bobine aansluiting en de bougiekabel van cil 3 geoxideerd te zijn dus bobine blok bougiekabels en bougies vv maar nog steedsblijft cil 3 storing geven
Ook hebben we de injectoren laten testen en verwisseld maar het blijft cil 3
Heeft iemand misschien een idee of suggestïe?
Vr gr
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
compressie meten op cilinder 3??
Gaat het om deze auto? http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...
excusses het gaat idd om die auto we hebben er samen naar gekeken en we zouden het probleem plaatsen nu blijkt dat hij het zelf al heeft gedaan mijn excusses
ik weet alleen niet hoe ik deze topic afsluit
Voor mij hoef je hem niet te sluiten, het ging mij erom dat we geen ellenlange lijst met suggesties krijgen die al geprobeerd zijn.
Weet je heel zeker dat er nergens valse lucht is bij cylinder 3? Pakking tussen kop en inlaatspruitstuk? Injector seal?
Heb je al eens de fuel trim uitgelezen?
Al eens met een scope gemeten op ontsteking en injectie signalen?
excusses voor de late reactie. Ik weet verder ook niet veel van de auto omdat ik alleen maar telefonisch contact heb en aan moet nemen dat alles goed gecontrolleerd is. Echter blijft er alleen nog een motorregelapp. over. Als ik meer weet zal ik het hier neer zetten (als ik er uberhaubt wat van hoor) Iig bedankt voor het meedenken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Sharan of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar