Hoi, mijn gticabrio met K-Jetronic inj systeem wil koud heel slecht aan en loopt dan ook op 3 poten
ook met warme motor is het soms een probleem en verzuipt ie half volgens mij
kan het de lucht omloop regelaar zijn achter op het inlaat spruitstuk, en weet iemand hoe en wat ik aan dat ding kan controleren en meten?
Bvd Frank
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoi,
wat is het resultaat ( co ) is dit gemeten? ( injectors kunnen slechter worden/zijn... )
de stappenmotor ( koudelucht omloop ) eerst inwendig gaan reinigen! (vervolgens stappenmotor monteren )
vervolgens motor op bedrijfstempratuur brengen, als je nu de stekker van de stappenmotor los zou nemen.. moet dit GOED merkbaar zijn in het stationair draaien voldoet hij daaraan stappenmotor oke,
paul,
meestal lekkende injectoren, ultrasoon reinigen
of monteur in blik i.d. tank toevoegen.
Auto is er nu helemaal mee opgehouden, denk dat de brandstofpomp overleden is want als je de auto nu op contact staat hoor je de pomp heel vreemd janken.
Wie kan mij vertellen wat de druk moet zijn bij een goed werkende pomp ( EG 1.6 K-Jetronic motor 110pk)
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar