👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo
ongeveer 3 maal per week gaat mijn passat in noodloop, branden er geen lampjes en gaat de MFA niet aan. Contact aan/uit en het euvel is weg. In Vag com staat de code 17958 Charge Pressure control deviation -intermitted. P1550 -35-00
Ik las op de andere berichten dat de turbo schoepen vast kunnen zitten, en dat dit met een stangetje aan de turbo kan worden gecontroleerd. Echter er zit geen stangetje bij mijn turbo. Er zit wel een sensor bij de turbo. hoe kan ik het e.a.a uitsluiten en is dit een bekend probleem.
Alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
vervang het magmneet klepje van de turbo maar, die gaan wel vaker stuk.
groeten thijs
de vacuum aansturing is vervangen, ik heb de vacuumslangen gecontroleerd. De hogedrukslangen na gekeken.De slang van het luchtfilter naar de turbo verwijderd om de schoepen te controleren (kunnen soepel draaien). maar het probleem blijft.Maar met vag-com kanaal 10 uitgelezen. de Manifold expected waarde is ongeveer 200 mbar lagen dan de gemeten waarde. Met de andere woorden de turbodruk lijk te te hoog.
Iemand een suggestie ?
20 jaar
wat zijn de turbo drukken?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar