Hallo, ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik kom er niet uit. Mijn Vw passat 2.0 TDI B8 die rijdt op een volle tank 600KM. Dat is natuurlijk veelste weinig. Ben langs de garage gegaan en die hebben wat ringetjes en bouten vervangen bij de injectoren, dat heeft niks opgeleverd. Tijdens het uitlezen geeft die ook helemaal niks aan, enkel een sensor van de roetfilter. Die heb ik ook laten vervangen maar dat heeft ook niet geholpen. Verder gaat mn roetfilter lampje branden na 2-300Km te hebben gereden en als ik de motor uit zet en weer aan is het weer verdwenen. Iemand die het zelfde heeft gehad of dergelijk?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dat je lampje brand geeft al aan dat er iets niet goed is , ook al zet je auto uit de foutcode is opgeslagen , uitlezen en kijken wat het is , heeft de garage de juiste uitleesapparatuur?
Roetfilter kan verzadigd zijn ?, regeneratie kan defect zijn, rijstijl , korte afstanden , verstuivers defect , enz.
Ik betwijfel of ze de juiste apparatuur hebben. Verstuivers zijn volgens de garage nog goed. Korte afstanden rijd ik niet. Regeneratie defect zou ik niet weten.
2 jaar
Denk dat het te vaak gegenereerd word aangezien het verbruik.
Uitlezen met dealer of vcds kun je uitlezen hoelang en afgelegde tijd generatie heeft plaats gevonden
Jaa ik heb afspraak bij een vw specialist en hopen dat hij wel de juiste apparatuur heeft. Denk dat die ook heledaag door regenereerd.
2 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
2 jaar