close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: teveel dooie slag eerste maal remmen

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: 19 tdi

als je rempedaal intrapt teveel slag hoofd rem cilinder is goed (al gewisseld) tweede keer beter
voor blokken plus schijven nieuw
achter zo goed als nieuw
goed ontlucht
wij hebben veel vw maar dit nog nooit mee gemaakt , wie weet wat
Gr Alex

Geplaatst door

kever lex (0)
badge

al 15 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Wat noem je teveel slag ?

Als je zeker weet dat de hoofdremcilinder 100% is, en er nergens een lekkage te ontdekken is, kan het goed zijn dat hij toch niet goed ontlucht is..

Gr Stefan

stefan84 0

14 jaar

Lex

Is er ook goed ontlucht?

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

14 jaar

1 van de imbus bouten waar het remzadel overglijdt,
mogelijk niet goed gemonteerd of is dolgedraaid.

komt veel bij volksagen voor kan worden hersteld met een soort helikoot

[img]http://www.mueller-werkzeug.de/pic/shop/...[/img]

Gewindereparatursatz M 9 x 1,25
Dieses Werkzeug wurde von uns entwickelt, um defekte Innengewinde für Bremsen-Führungsbolzen in Radlager-gehäusen zu reparieren
Kundenreklamationen über hohe Kosten durch Austausch des Radlagergehäuses, Radlagers, Federbeinausbau, Spureinstel-lung, Achsvermessung können häufig vermieden werden.

vw_audi 0
badge

14 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.