513 bezoekers online

Volkswagen Golf IV: Timing Tandriem In Verband Met Demonteren Cylinderkop

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.6 liter sr .motorcode AKL

Hallo,

Ik heb een golf 4 met het volgende probleem.
Auto verbruikt veel koelvloeistof en in de kleppendeksel is het helemaal witte sludge aangeslagen.

Auto start,rijdt en stationeert verder goed.
Alles is al nagekeken op de koppakking na.
Nu wil ik de cylinderkop demonteren maar wil eerst weten hoe de timing ingesteld moet worden voordat ik begin.

Met aanwijzing door een tekening zou ik heel dankbaar zijn.

mvgr maarten

maarten_poniman

Geplaatst door maarten_poniman , lid sinds 13 jaar geleden

4 Reacties

Hans4040 PRO, 9 jaar geleden

maarten, ik heb je de handleiding gestuurd.



mvg,
Hans.

maarten_poniman, 9 jaar geleden

Hans ,
Hartstikke bedankt voor je hulp en voor je snelle reactie.Echt top !!!
Heb de handleiding ontvangen en ga gelijk mee aan de slag van het weekend.

Ik post weer een bericht als alles gelukt is.

mvgr maarten

anoniem-1573996169, 9 jaar geleden

doe effe een lektest weet je dadelijk welke cilinder je extra aandacht moet geven

maarten_poniman, 9 jaar geleden

Hallo heren en dames.

Koppakking is vervangen en auto start en rijdt weer als vanouds.
Handleiding was duidelijk en goed overzichtelijk.

probleem is dus opgelost ,het was de koppakking die lek was.Heb z´n beste tijd al gehad.
Hierbij kan dit topic gesloten worden.

Allen bedankt voor het meedenken.
MVGR Maarten.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.