close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Transporter: Transporter ACV slaat niet aan na motorrevisie

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Diesel, Motorcode: 2.5TDI ACV

Gereviseerde motor in een transporter gebouwd, alles vernieuwd.

Distributie staat 100% goed.

Pomp netjes op tijd gezet met streepje.

Motor wil nu niet meer aanslaan.

Klein beetje remmenreiniger en slaat gelijk aan maar blijft niet lopen.

Wat kan dit wezen.

Geplaatst door

kevercentrum (0)
badge

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

pomp halve slag verdraaid gemoteerd/timed

CARS&MOTORS 0
badge

16 jaar

Check je pomptiming maar eens met of de testkast of met meetklokje achter op pomp.. Dit is denk ik de oorzaak. Met streepje staat hij exact op nul en hij moet hier wat voor staan.. Heb ik ook al eens gehad na een geknapte distributie.. Sloeg ook nooit aan.. Meetklok achterop de pomp en goed op tijd gezet en hij loopt

garageburgwal 0
badge

16 jaar

mocht dit niet werken controleer dan of hij diesel aan de verstuivers krijgt zowiezo
mocht dit niet het geval zijn zit er op de pomp in het zwarte plastic gedeelte een stopknop kijk dan even of deze goed functioneerd

pomp moet idd met klok op tijd gezet worden en moet dan op 64 afgesteld worden en dan officieel nog nagemeten met de vas in basisafstelling moet hij bij 2 waarde 64 aangeven en de eenalaatste waarde 130

sterkte

renegade 0
badge

16 jaar

Is inderdaat vaak een half rondje verkeerde timing. Mensen vergeten vaak dat de krukas twee maal draait als de pomp en nokkenas maar een ronde maken. Remedi: timing op nulpunt zetten, pompsnaar los, krukas een ronde doordraaien, pompsnaar weer monteren, timing controleren en starten maar. Succes. Greetz Bokkie.

BokkieAndijk 0
badge

16 jaar

of de pomp aan de verkeerde kant opvoor inspuiting zetten

CARS&MOTORS 0
badge

16 jaar

jah idd als je de pomp met het klokje voorspanning geeft moet je met de sleutel 21 op de pomp pulley zetten en dan naar beneden trekken en 64 voorspanning geven met meet klokje

renegade 0
badge

16 jaar

inspuitmoment is toch 0.55 ipv 0.64

skoda t4 0
badge

16 jaar

hallo

ja zo als de meeste al zeggen de pomp afstelling niet goed of een halve slag verdraaien.

en wat ook kan zijn is als je de riem van de pomp met de spanrol hebt vervangen dat het buiten zijn bereik staat en dan krijg je de moter ook nooit aan de gang .
derhalve advizeer k je de pomp met het klokje bij benadering goed te zetten en dan met de computer exact op tijd te zetten

met vr gr Willem

WLS 0
badge

16 jaar

hallo kevercentrum
Heb je al eens gekeken of de brandstof electro stop op de brandstofpomp wel spanning krijgt anders slaathij ook niet aan en als er een zwart kastje over de br.stop zit dan is deze gekoppeld met je wegrijblokkering.

groet paulautomotive

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.