Ik rij met een vw golf IV die verleden week op autostrade plots vertraagde en motor viel stil .
Dashboardlampjes begonnen te branden en ik kon mij laten uitbollen op de pechstrook .
Daarna onmiddellijk kunnen starten en wegrijden . Bij thuiskomst uitgelezen en geen foutcodes ontdekt .
Kan de diverterklep een te harde veer(blauwe) hebben. Wagen is gechipt .
Of LMM die slecht komt ? Wat kan het nog zijn ?
Van een trouwe GTI-fan
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nou ik zou eerst naar het voedings relias kijken dan heb je ook geen storing.
ik weet niet het nummer bij een diesel is het nummer 109 maar of dat bij jou het zelfde nummer is weet ik niet.
groetjes jan.
Viel hij echt helemaal uit (dus alsof je sleutel uitzet) of deed hij nog wel iets maar met weinig reactie?
nokkenaspositiesensor???
12 jaar
Was aan het rijden met een constante snelheid en gaf dus enkel gas (electronische gasklep, AUM motor )Plots vertraagde de wagen , geen reactie meer met gaspedaal en al de lampjes lichten op in dashboard . Aan contactsleutel ben ik niet geweest tot ik op de pechstrook stil stond.
Ik voelde ook de servo van de stuurbekrachtiging uitvallen daar de motor uitviel !
Na stilstand contactsleutel uit gezet en onmiddellijk terug normaal kunnen starten en wegrijden . Wagen had de normale bedrijfstemperatuur.
Nu weeral zeker 80km gereden en geen problemen ondervonden . Er zijn ook geen foutcodes in motormanagement .
12 jaar
Was diverterklep van forge met een te harde veer die voor de problemen zorgde .
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar