close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Passat: vanaf stat. toerental stotteren/hikken

Bouwjaar: 1991, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.8 monopoint injectie

Dag lieve mensen, Het gebeurde gisteren bij warme motor voor een stoplicht. bij het gas geven om weg te rijden viel de motor even weg/hield in/sloeg bijna af. Het kon met meer gas bijgeven voorkomen worden.
Verder start en rijd de auto goed
Als dit probleem erger wordt(ik vraag het maar alvast) wat zou't kunnen zijn en waar kan't aan liggen?
toevallig(?) recent olie verwisseld en luchtfilter vervangen..
De motor trekt verder goed op, dus verstopt brandstoffilter zal't niet zijn?

Geplaatst door

enfielddnepr (0)

al 14 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

controler eerst eens de vacuumslangen en vergeet die van de rembekrachtiger niet vooral de aansluiting op het inlaatspruitstuk scheurt nog wel ens.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

13 jaar

goed, ik zal met wd 40 kijken of hij valse lucht trekt.
Is er een slimme manier om de vacuumslangen te controleren?
Wat heeft de rembekrachtiger (en waar zit deze?) met het lopen van 't blok te maken?

enfielddnepr 0

13 jaar

nou de rembekrachtiger heeft vacuum nodig en dat komt van af het inlaat spruitstuk.
de slang daar tussen op het inlaatspruitstuk scheurt nog wel eens en dan krijgt de motor valse lucht.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

13 jaar

Het is vanzelf overgegaan.. misschien vuiltje in verstuiver??

enfielddnepr 0

13 jaar

wie zou het zeggen.

groetjes jan.

jan T 150
badge vip badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.