close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf: Verbruik Golf 4 Variant Tiptronic TDI 160PK

Bouwjaar: 2002

Wie rijd er ook in een :Golf 4 Variant Tiptronic TDI 130PK welke door PON getuned is naar 160PK.

Ben zeer benieuwd naar het verbruik, ik moet werkelijk als een oudere van dage rijden om een beetje redelijk verbruik van 1:13 te halen.

Zoals ik er nu mee rijdt haal ik de 1:12 en dan beheers ik me constant en accelereer ik rustig en kom niet boven de 130 kmh uit. als ik de 160Pk wil gebruiken gaat ie naar de 1:10.

Wie heeft hier ervaring mee, of komt het door de combinatie van Automaat/Tiptronic en het vermogen ?

Alvast bedankt!

groet
Ray

Geplaatst door

Frontera3444 (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

een automaat is altijd iets ruiger met het verbruik dan een schakelbak.

automaat + tunen heeft in mijn ogen veel invloed op het verbruik en denk ook dat het verbruik van jou acceptabel is voor deze auto.

arie549 0
badge

19 jaar

hoi, arie.




ik moet zeggen dat ik met mijn ( audi A6 quattro automaat )meer verbruik heb dan mijn vorige met een schakelbak.

mijn eigen auto heb ik vorigeweek bij ABT,in duitsland laten tunen,( 225,pk ).

moet zeggen dat het verbruik me erg is meegevallen 1:8,

het ligt er vaak aan hoe stijv je je been houd.

wel is het zo dat de automaatbakken van deze tijd veel vlotter opschakelen.

de tiptronic is een super fijne bak..


paul,

P. Kelder 0
badge

19 jaar

Heb ook tydje gereden met zon ding en liep bij lekker doorscheuren 1 op 8/9 is normaal

autoxpert790 0
badge

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.