👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Zijn hier mensen bekend met voorkomend euvel bij de Volkswagen 2.0 Sdi 8V en 1.9 TDI 8V, de pompverstuiver....
Wat ik heb gehoord is dat de verstuiver vast zit met een m6 boutje.Door elke keer gas tegeven komt er lichte speling op de verstuivers.
Dit veroorzaakt Uitgeslagen verstuivergaten met als gevolg ernsige moterschade. Veel voorkomend bij een km stand van 150000.
Nu rij ik zelf in een golf 5 met 150000 op de teller.......
Is dit bij volkswagen bekend?????
Kan je hier nog een coulance regeling verwachten??
En een volkswagen van 5 jaar oud en 150000 op de klok mag toch niet af zijn.
Mijn vorige auto een skoda fabia 1.9 tdi 96kw(2002) draaide zonder problemen 245000.zucht ..
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
is een zeer beetje onzin.
het feit is dat de pomp verstuiver met een bout vast zit.
deze gaat niet los maar door de werking gaat de verstuiver wel laat maar zeggen heen en weer.
wat er dan kan gebeuren is dat er lekkage komt waardoor de koude start zeer moelijk is.
als we dan nde verstuivers eruit halen dan voel je scherpe ribbels aan de kant waar geen schroef zit.
die ribbels scheuren we weg en monteren nieuwe ringen en dan is het voor elkaar.
het scheeld wel hoe er mee omgegaan wordt.
nette rijders hebben nagenoeg geen last.
bedrijfswagen veel meer.
dus krijg nou geen pijn in je buik nergens voor nodig.
er hoofd in zo n geval zeker geen nieuwe kop op wij hebben dat tenminste nog nooit gehad en we hebben er al zeer veel gedaan.
maar zoals ik zij rijstijl afhankelijk.
je hebt er bij met 80000 km en de meeste nooit.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar