Heren,
Ik heb hier een volkswagen polo 1.6 uit rond 97, 98
Deze loopt zomaar van de een van op andere dag op 3 cilinder
Ik heb de verdelerkap en rotor v.v deze waren wit van oxidatie / bougie's zijn ook v.v.
Probleem blijft, Bougie kabel door gemeten allemaal rond de 5 k,ohm van bobine naar verdeler 2k,ohm Dit leek me toch in orde
Koelsensor nog niet gemeten
Wat ook opviel was dat het gasklep huis vol olie lag en het filter door weekt (verder nog niet naar gekeken)
Iemand met ideetjes alvast bedankt
Mvg, Kevin
Geplaatst door Keviin (0) PRO , lid sinds 12 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Polo? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
harnak (0), 12 jaar geleden
Vacuumlek,verbrande klep, dus compresiemeten
Robbie Jensema (0) PRO, 12 jaar geleden
Eens gehad van dat bouwjaar dat 1 injector niet werd aangestuurd door een draadbreuk. Uitlezen !
Punt (35) PRO, 12 jaar geleden
Verbrande klep hoor je tijdens het starten al ! Bij twijfel .... demonteer de brandstof-rail en kijk naar het verstuiverbeeld. Ook een voor een de stekkers demonteren kan ,maar ik vind die stekkers nog al kwetbaar. Succes.
tedkroon (0), 12 jaar geleden
Is het niet een monopoint injectie systeem?
edwintom (0), 12 jaar geleden
vacuüm slang naar rem booster ook even controleren.