close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf: VW Golf 4 tdi na kopreparatie geen vermogen meer

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Diesel, Motorcode: TDI

Ik heb de kop laten repareren na een distributie snaar breuk
.
De cilinderkop is gevlakt en nieuwe kleppen gemonteerd alles weer gemonteerd en nu heeft de auto geen vermogen.
Distributie staat 100% op tijd wagen is uitgelezen geen foutmeldingen je hoor de turbo heel even fluiten als je gas geeft.
Alle slangen zijn goed dus geen lekkage turbo er afgehad en daar is ook niets aan te zien.
Nu weet ik het niet meer

Geplaatst door

swarfega (0)

al 17 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

staat ie niet op tijd

CARS&MOTORS 0
badge

17 jaar

Toevallig niet het vacuumslangetje eraf gesprongen op de magneetklep op het schutbord?
Is het een pompverstuiver motor?

ricky 10
badge

17 jaar

motor staat op tijd
het is een ALH motor
golf TDI 66 5-G

swarfega 0

17 jaar

motor staat op tijd?
hoe is dit gedaan
pomp (verstuivers) ook gecontroleerd op inspuit timing

CARS&MOTORS 0
badge

17 jaar

even ter info ALH motor is geen pomp verstuiver

steef11065 0

17 jaar

dus de pomp staat niet op tijd

CARS&MOTORS 0
badge

17 jaar

Omdat het na deze reparatie is gekomen zou ik ook zeggen dat iets van de distributie niet op tijd zou kunnen staan of iets van vacuumslangen die niet juist zitten,(mits koprevisie goed uitgevoerd is natuurlijk).

ricky 10
badge

17 jaar

hoe heben ze alles getimed
merkjes aan gebracht of met een pas pen zo van ok pen zit goedkrukas op bovenste stand moetgoedzijn
maar is de nokken as t.o.v. krukas en pomp wel goed getimed?????
denk dat t daar fout is gegaan
of zijn de zuigers vervormd dat ie compressie verlies heeft en daar door power verliest
hebben ze dit allemaal gecontroleerd

CARS&MOTORS 0
badge

17 jaar

volgens de dealer was de pomp niet op tijd gezet maar dat hebben ze gedaan dus ik neem aan dat dat nu goed is alle slangen zijn gecontoleerd
compressie is 99% goed als we ze meten
het lijkt dat de turbo niet werkt

swarfega 0

17 jaar

denk toch dat de pomp niet goed staat
heb het vermoeden dat ze met op tijd zetten de vergissing hebben gemaakt met de draai richting
dus staat de pomp te laat
denk dat ie koud ook redelijk nokkelt
en dit is geen stommiteit vd monteurs maar eerder een gebrek aan het werken met diesels

CARS&MOTORS 0
badge

17 jaar

Auto rijdend uitlezen is het eerste dat ik zou doen. Rookt de auto bij volgas?
De slang aan de intercooler gaat ook wel eens graag stuk, kan zijn gebeurd met de- monteren van de kop.

Audidriver73 75
badge

17 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.