Ik heb zelf laatst een origineel dak gereviseerd en bij het monteren heb ik het raam eerst handmatig dicht gezet en daarna he losse raammotor via de schakelaar bedient om te sluiten, daarna motortje in dak monteren en proberen.. gaat ie niet zo lekker... nog eens proberen en eventueel handmatig het dakje op een iets andere stand zetten..
Het belangrijkste is om het op je gemak te doen.
Suc6
Hallo Ramon,
Ik heb zelf laatst een origineel dak gereviseerd en bij het monteren heb ik het raam eerst handmatig dicht gezet en daarna he losse raammotor via de schakelaar bedient om te sluiten, daarna motortje in dak monteren en proberen.. gaat ie niet zo lekker... nog eens proberen en eventueel handmatig het dakje op een iets andere stand zetten..
Het belangrijkste is om het op je gemak te doen.
Suc6
20 jaar