auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Volkswagen Passat: waterpomp V6 4-Motion

Bouwjaar: 1999

Bij 117.000 is de distributiesnaar vervangen. Nu bij 136.000 km is de waterpomp kapot.
Is het niet gebruikelijk bij de VW-dealer om bij het vervangen van de distrubutiesnaar ook tegelijkertijd de waterpomp te vervangen?
Alles ligt dan toch al open, reparatie van de waterpomp kost dan alleen ¤ 100,- meer voor de pomp.
Kan ik bij de andere dealer die alleen de distributiesnaar heeft vervangen nog wat claimen?

Geplaatst door

rijam56 (0)

al 22 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Normaal zou een goeie VW-dealer je aanraden om gelijk de waterpomp mee te nemen bij een riem wissel.(wordt meestal standaard gedaan bij een goeie dealer)
Dus dit hebben ze niet gemeld/niet gedaan.

Tim_vr6 0

19 jaar

VW zegt dat de waterpomp maar eerst moet vervangen worden op 180 000 km. Tegenwoordig is dit verandert en raadt men aan om de waterpomp al vroeger te vervangen.

Fredo 0

19 jaar

het is idd, lullig! geert!

maar iets wat er niet is gemonteerd! kun je ook niet claimen!

ik zou deze dealer er zeker op aanspreken!


paul,

P. Kelder 0
badge

19 jaar

een maat van mij had zijn waterpomp al kapot bij de 62000km ik denk dat je gewoon geluk moet hebben. vroeger waren die dingen van metaal/aluminium incl de schoepen en vandaag de dag, door onze fijne "pleur maar weg economie" zijn de schoepen van plastic. inderdaad, een geweldige vooruitgang maar niet heus!

groet,
martin

mvdkant 0

19 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.