WIJ HEBBEN EEN PASSAT STAAN VAN 2006 1.9 TDI BKC MOTOR.
EEN TIJDJE TERUG LIEP DE MOTOR SOMS OP 3 CILINDERS KABELBOOM VERVANGEN EN HET LEEK GOED.
Een paar dagen later staat de auto stil en wil niet meer starten foutcode kabelboom defect, kan gebeuren weer nieuwe kabelboom gemonteerd 2000km goed gegaan en het zelfde probleem weer.motor wil weer niet starten en geeft weer massa sluiting kabelboom aan. als ik de stekkers van de pompverstuivers er 1 voor 1 afhaal dan loopt hij weer als hij de ene keer bij 3 en de laatste keer bij 4 en als je de stekker er weer op drukt loopt hij ook direct weer op 4 cilinders gaat 1 dag goed en dan staat hij weer stil en wil niet starten. Ik heb pompverstuiver nummer 4 vervangen en het probleem blijft ik henb ook het stroomdoorvoerrelais (100)vervangen. Kent iemand dit probleem Alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
John,
Kan je precies de foutcode's vermelden?
Bij sommige modellen moesten alle vier pompverstuiver vervangen worden en soms zit het probleem ook in de Motorregelapp.
Gr
Tiguan
Het is de foutcode P1664 Massa kabelboom, hij wou weer niet starten kabeltjes van de pompverstuiver 1 voor 1 afgehaald maar nog niet starten,ik heb toen de de hoofdstekker aan de zijkant eraf gehaald en er weer op gezet en toen liep hij weer.
Welke pin van de computer gaat naar de massadraad van de kabelboom voor de pompverstuivers toe? wou deze even doormeten i.v.m kabelbreuk of toch het regelapparaat. De pompverstuivers hebben allemaal even veel weerstand
[quote=el74]Het is de foutcode P1664 Massa kabelboom, hij wou weer niet starten kabeltjes van de pompverstuiver 1 voor 1 afgehaald maar nog niet starten,ik heb toen de de hoofdstekker aan de zijkant eraf gehaald en er weer op gezet en toen liep hij weer.
Welke pin van de computer gaat naar de massadraad van de kabelboom voor de pompverstuivers toe? wou deze even doormeten i.v.m kabelbreuk of toch het regelapparaat. De pompverstuivers hebben allemaal even veel weerstand[/quote]
pomp-verstuiver, cilinder 1 >> Bruin/Rood >> Motoregelapp T60/pin46
pomp-verstuiver, cilinder 2 >> Bruin/Groen >> Motoregelapp T60/pin1
pomp-verstuiver, cilinder 3 >> Bruin/Wit >> Motoregelapp T60/pin47
pomp-verstuiver, cilinder 4 >> Bruin/Blauw >> Motoregelapp T60/pin48
pomp-verstuiver, cilinder 1-2-3-4 >>> Bruin >> kabellas in kabelstreng motorruimte >> Motoregelapp T60/31-32.
Gr
Tiguan
Probleem is opgelost de computer zat vol met vocht. Bedankt voor het meedenken en tot de volgende keer.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar