Hallo
Ik rij sinds kort in een Volvo 340 DL
Als ik accelereer en daarna het gas iets terug neem schakelt hij niet op en
blijft het toerental hoog.
Ik heb ondertussen de vacuümpomp en de (elektronische) regelunit die daaraan vast zit vervangen, maar geven geen verbetering. Wie heeft een oplossing a.u.b.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
weet je zeker dat de bergversnelling schakelaar er niet op staat? (of de schakelaar blijft hangen). blijft hij ook hoog in toeren hangen.
En weet je zeker of dat de schakelaar op de hoofdremcilinder goed werkt en of de massakabel van het gaspedaal (kickdown !!) vast zit en kontakt maakt (binnen).
Werkt de "vierwegklep" (tikken bij gasgeven), zitten de vacuumslangen aan de goede aansluitingen, komt er vacuum op de vacuumaansluiting aan de zijde die tikt als je gas geeft en hoeveel vacuum ??
Je hebt toch geen "vierwegklep" van een Volvo 66 gebruikt !!!, want EEN keer gasgeven en de (elektronische) regelunit is defect !!
Zijn de membranen van de primaire kast nog heel en zitten de slangen achter vast en zijn ze niet omgewisseld ??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 340 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar