ja dat is een groot probleem dat ontluchten van die motoren maar wij hebben bij de dealer een gemakkelijk pompje daarvoor , maar de auto krijg je ook aan d.m.v. remmenreiniger in je inlaat te spuiten alleen krijg je wel een erge dieselklop te horen als hij aanslaat.
ja dat is een groot probleem dat ontluchten van die motoren maar wij hebben bij de dealer een gemakkelijk pompje daarvoor , maar de auto krijg je ook aan d.m.v. remmenreiniger in je inlaat te spuiten alleen krijg je wel een erge dieselklop te horen als hij aanslaat.
16 jaar