Als die accu goed is zal de auto wel starten en lopen, maar in plaats van minder A/h plaats ik liever een grotere accu.
Bij koud weer startten heb je kans dat de accu het niet red met de start stroom die de startmotor nodig heeft, de spanning stort tever in elkaar, en de stroom loopt te hoog op.
voor de paar extra centen neem ik minstens de origineele waarde, of 20% hoger amperage.
Als die accu goed is zal de auto wel starten en lopen, maar in plaats van minder A/h plaats ik liever een grotere accu.
Bij koud weer startten heb je kans dat de accu het niet red met de start stroom die de startmotor nodig heeft, de spanning stort tever in elkaar, en de stroom loopt te hoog op.
voor de paar extra centen neem ik minstens de origineele waarde, of 20% hoger amperage.
20 jaar