Motor blijft vaak staionair te hoog lopen:
dit hebben wij gecontroleerd en geruild met een goed lopen motor T5
stationaire regelklep
gaskleppotionmeter
gasklephuis gedemoneerd en 100% gereinigd
inlaat buis luchtfilter/turbo geheel gedemonteerd en alle vacuumslangen geconroleerd
vacuumslang aan inlaat gecontroleerd (onder de thermostaat)
ecu uitgelezen geen foutcode, proberen de waarde op nul te stellen ivm opnieuw inleren regelklep ( wil niet)
bougie vervangen (waren versleten) door ori platina bougie,s
intercooler z.g.m gecontroleerd op lekkage
gaskabel staat niet te strak
wat kan het nog meer zijn??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
alle systemen uit gelezen?
lucht massa meter al geprobeerd
Misschien het gasklephuis. Gaan wel eens stuk en uitwisselen met een andere auto werkt niet. Je hebt dan ook de software nodig.
toch een gasklep huis probleem. je kunt hem alleen wisselen met een van hetzelfde no anders soft wear inlezen. bij actronics in almeloo liggen ze voordelig op voorraad. succes
gasklephuis is niet electronisch, is gewoon met gaskabel, en volgens mij zit er ook geen software in (pas vanaf 2000 ?)
zou het ook in de urbo kunnen zitten, doet het alleen maar met pittig gebruik maken van de auto.
luchtmassameter ga ik volgende week ruilen dan komt de auto weer.
Je hebt staan bouwjaar 2006, vandaar de verwarring.
Die bougies die erin gegaan zijn, zijn dat originele?
klopt ik heb 2006 proberen weg tehalen maar wil niet 2x al verzonden en bewerkt, maar
orignele volvo platina bougies gemonteerd, di heeft niet geholpen.
zit er toerental compensatie op voor bv airco of stuurbekrachtiging. blijft die soms in werking . simpel controleren door stekkers los te halen
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S70 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar