👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Onlangs problemen gehad met het oplichten van het oliecontrole lampje. Deze knipperde bij het remmen. oliesensor vervangen, alleen geen verschill. Toen dynamo
vervangen. Geen verschil. Nu word er beweerd dat de auto een te lange tijd met een te lage spanning rond heeft gereden, waardoor dit probleem zich blijft voordoen. En als klap op de vuurpijl werd mij ook nog eens vermeld dat daardoor de auto op stervens na dood is, en de motor gereviseerd moet worden.
Hoe is het mogelijk dat het rijden met een te lage spanning kan lijden tot het 'kapot' rijden van de motor?? Wie heeft hier een antwoord op.
Bij voorbaat dank
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
??
bedoelen ze niet een te lage oliedruk
Dat zou idd een logische verklaring kunnen zijn. Maar dat zeiden ze niet specifiek, ging ervan uit dat het het voltage was omdat de dynamo vervangen is.
ga t nog eens goed navragen. in iedergeval dank voor je snelle reactie
17 jaar
Als het oliedruklampje oplicht dan BEGIN je toch met het oliepeil te controleren ???
Als die in orde is dan is de tweede stap de oliedruk meten !!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo 240 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar