beste forumleden,
na een tripje amsterdam gisteren kwam ik terug en ging de laatse 10km men lichtje van batterij aan en ook de stuurbekrachtiging weg.
nu gekeken naar de multiriem en deze is geknapt of hangt helemaal los in het motorcompartiment.
het is een volvo v40 1.9 diesel 2001
met airco
ik kan de riem zo dadelijk gaan halen,maar zou niet weten hoe ik hem juist moet laten lopen over de verschillende poulies...
want met deze kan ik het niet meer zien aangezien hij los zit...
kan iemand een korte of duidelijke handleiding geven?
mvg
kevin
Geplaatst door psxman (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volvo V40? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V40 of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
[url=http://img689.imageshack.us/i/picture001...][img]http://img689.imageshack.us/img689/402/p...[/img][/url]
Uploaded with [url=http://imageshack.us]ImageShack.us[/url]
anoniem-1573996169 (0), 13 jaar geleden
de T is de spanrol die moet je effe tegen de spanning in vastzetten
psxman (0), 13 jaar geleden
[quote=robby10030]de T is de spanrol die moet je effe tegen de spanning in vastzetten[/quote]
bedankt voor de tekening,er zat nu juist ook een tekening bij de riem voor volvo. en deze is hetzelfde.dus kan ik met een gerust hart beginnen.
enkel zie ik maar 1 ding waar ik een torx of inbus inkrijg en dit op een zeer slechte plaats kan dit?
en is het daar waar ik moet draaien om af te stellen?
mvg
kevin
psxman (0), 13 jaar geleden
probleem opgelost!
heb het in orde gekregen,al was er wel weinig plaats om een sleutel 16 te plaatsen op de spanrol...
bedankt voor het schema
psxman (0), 11 jaar geleden
probleem opgelost!
heb het in orde gekregen,al was er wel weinig plaats om een sleutel 16 te plaatsen op de spanrol...
bedankt voor het schema