close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volvo S80: multiriempoelie

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Automaat, Motorcode: B5254T2, Motorinhoud (cc): 2600, Vermogen (kw): 154

Om poelie te vervangen moeten dan de 4 kleine boutjes ook los, en met welk koppel wordt de centrale moer vastgezet? bij voorbaat dank

Geplaatst door

san45 (0)

al 13 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Is het niet zo dat als je deze 4 kleine boutjes los hebt de poulie er al af wil.

ik ben er nog niet begonnen, maar ik lees overal dat de centrale moer eraf moet en die schijnt erg vast te zitten, maar ik kom ook tegen dat de kleine boutjes kunnen blijven zitten , vandaar mijn vraag.

san45 0

6 jaar

klopt ik heb het even opgezocht , alles moet los , de moer gaat simpel los met een slagmoersleutel.

heb je soms ook iets gevonden met wat voor koppel de moer weer vastgezet moet worden,heb zelf gevonden tussen de de 120 Nm en 300 Nm maar die verschillen lijken mij erg groot. m vr gr

san45 0

6 jaar

waarom los halen van de poelie?

Highway 670
badge

6 jaar

Centrale bout vastzetten met 180Nm.

Hans4040 1285
badge vip badge

6 jaar

poelie slingerde vandaar vervangen, met slagsleutel ging perfect, koppel gebruikt, bedankt voor de informatie.

san45 0

6 jaar

Bedankt voor de feedback.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S80 of stel zelf een nieuwe vraag.