👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Onlangs is van mijn v70 d5 uit 2002 de koppeling kompleet met drukgroep en dual-mass vliegwiel vervangen. Reden hiervan was dat de hele zaak begon te klapperen en enorm te schudden.
Dit is nu beter. Nu treedt echter het volgende probleem op.
Vanaf ongeveer 1500 rpm begint de motor te schudden. Dit voel je als je stilstaat en langzaam gas bijgeeft. Na 2500 rpm lijkt het wat minder te worden. Dit schudden is nog niet zo erg. Maarrrrr als je gaat rijden en vooral in de 3e 4e en 5e versnelling wordt het schudden erger als je de motor meer belast. Rijden met een constante snelheid gaat wel vrij goed.
Stationair draait de motor heel lekker rond.
Het volgende is gecontroleerd.
- Motorophanging
- voorwielen vervangen door andere
- aandrijfassen vervangen
- injectoren ( verstuivers ) vervangen
Voor het vervangen van de koppeling was er niets aan de hand en kon je gewoon volluit accelleren.
Komt dit bekend voor?
Wat zou de oorzaak kunnen zijn?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
flexibelle stuk van de uitlaatpijp
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo V70 of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar