Beste forumleden,
ik heb een probleem dat de motor heviger trilt dan anders
voornamelijk stationair en bij ongeveer 85km/u bij een toerental van 1500 tot 1600 toeren.
het lijkt er op dat er iets met de motorrubbers is maar hoe kan ik dit makkelijk testen?
dit heb ik al gedaan:
de spanningdraden van de vacuumklep voor de motorrubbers geeft 10v tot 14v aan bij stationair tot 1500 toeren of hoger
ik meende dat juist dat indien onder 1000 toeren of juist 0v moet aangeven en boven 1000 toeren dan +/- 12v moet aangeven.
De klep trekt vacuum bij stationair toerental.
ontkoppelen van de vacuumslang geeft niet echt een merkbaar verschil op de voorste motorrubber.
Heeft iemand nadere info?
bvd
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Zet een vacuum pomp op de motorsteun als het vacuum weg valt is de motorsteun defect. Achter zit ook een motorsteun.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volvo S60 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar