👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
>
Is het slecht voor de motor om met huisbrandolie te rijden of niet?
Geplaatst door
al 19 jaar lid
Ja. Zeker met jouw type diesel motor/pomp. Wil je wat besparen, dan zal dat uit het minder zakken van de rechtervoet moeten komen en meer anticiperen. Cor
19 jaar
www.ppo.nu voor alternatieve brandstof ( zonnebloem olie of zo )
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Alfa Romeo 156 of stel zelf een nieuwe vraag.
Ja.
Zeker met jouw type diesel motor/pomp.
Wil je wat besparen, dan zal dat uit het minder zakken van de rechtervoet moeten komen en meer anticiperen.
Cor
19 jaar