Algemeen: Nieuwe Problem Car

Deze vernieuwing is absoluut geen verbetering.Het lettertype lijkt op een oude typemachine.Het geheel komt rommelig over. Het leest niet makkelijk etc. Alle zaken die je hebt behandeld zijn verdwenen.Ik maakte vaak gebruik van bekende mensen zoals Kaleido ,Hans 4045.Ik keek op de antwoorden die zij hadden gegeven.Alles is verdwenen .Geen emailadressen meer .Ik denk dat ik een andere site ga opzoeken.
Ferry

ferdinand

Geplaatst door ferdinand (60) , lid sinds 16 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

9 Reacties

Siem Bijman (140) PRO, 4 jaar geleden

Hallo Ferry,

Bedankt voor je opmerkingen. Er zijn verschillende redenen waardoor wij ervoor gekozen hebben om de website te vernieuwen. De nieuwe website is pas sinds vandaag live gegaan, dus er zijn altijd zaken die anders moeten/kunnen.

Wij zijn dan ook blij met je feedback, deze nemen we zeker mee. In de loop van de week willen wij de website nog het een en ander verbeteren aan de hand van feedback van onze (vaste) bezoekers. Mocht je je feedback nog wat willen aanvullen en/of toelichten dan mag je dat mailen naar info@problemcar.nl. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter.

Met vriendelijke groet,

Siem Bijman
Het Problemcar Team

kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Elke verandering , heeft positieve en negatieve kanten , misschien zie ik het over het hoofd , maar de topics waar ik op gereageerd heb zijn niet met 1 druk op de knop terug te vinden ? staan nu in de diverse mappen.
Verder blij met het reclame vrij zijn .
Ben nu een half uurtje bezig , valt niet tegen , krijg alleen geen mail als er gereageerd is op een gegeven antwoord.
Denk dat het er niet slechter op is geworden.
Voor Ferry , heb je wel ingelogd ik kan gewoon alles terug vinden , kan gewoon verder gaan waar ik vrijdag gebleven was .

    Hallo Kaleido,

    Probleem met de mailing is als het goed is intussen verholpen. Dank voor je reactie!

    Met vriendelijke groet,

    Siem Bijman
    Het Problemcar Team - Siem Bijman (140) PRO, 4 jaar geleden

kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Iets te vroeg gejuicht qua reclame , google heeft me al gevonden ha ha.

PakreelPoes (0), 4 jaar geleden

Beste Siem. Jammer dat jullie de website zonder vooraankondiging veranderd hebben. Ik was juist met o.a. Kaleido en anderen in gesprek over een probleem. Ik reageer nu maar hier omdat mijn account 'Pakreel' niet meer te openen is met het oude wachtwoord wat wel op het scherm vooringevuld was. Maar een nieuw account gemaakt waardoor ik je dit bericht kan sturen. Het mailadres dat ik voorheen gebruikte en dat ik nu bij de aanmaak van het nieuwe account weer wilde gebruiken blijkt bezet te zijn. Ergens moet in jullie systeem toch mijn oude account staan waar ik nu niet bijkom. De auto waar het gesprek over ging, kenteken 30FVND, is in het nieuw aangemaakte account niet automatisch naar voren te halen. Wordt volgens ProblemCar niet herkent bij de RDW. Bij de RDW is dit kenteken gewoon op te roepen. Verder zou het handig zijn als je tegen zaken aanloopt t.a.v. werking van deze website je een kopje contact zou hebben. Niet kunnen vinden en daarom hierbij in deze discussie mijn opmerkingen. Ik begrijp heel goed dat het bij een wisseling niet allemaal goed gaat, er komt ook voor jullie een heleboel kijken. Ik hoop dat ik binnenkort weer met mijn oude account, particulieren, Pakreel wachtwoord bij jullie bekend onder het mailadres j.lewis.fl@outlook.com kan inloggen met alle onderwerpen welke ik door de jaren geplaatst heb. Succes. Het is altijd een lastig verhaal veranderen met websites.

    Dank voor je reactie. Als je je emailadres wel hebt, dan kun je met wachtwoord vergeten deze gewoon opvragen als het goed is. Ik kan het ook regelen maar dan had je inderdaad onze contactgegevens moeten hebben. Die komen er nog op: info@problemcar.nl

    Elke opmerking nemen we mee om de site te verbeteren, dus feedback wordt op prijs gesteld.

    Met vriendelijke groet,

    Siem Bijman
    Het Problemcar Team - Siem Bijman (140) PRO, 4 jaar geleden
    Reacties komen wel 10x binnen , zie verlichtings probleem van 206 hierboven ook diverse . - kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Siem Bijman (140) PRO, 4 jaar geleden

Dank voor je reactie.
Als je je emailadres wel hebt, dan kun je met wachtwoord vergeten deze gewoon opvragen als het goed is. Ik kan het ook regelen maar dan had je inderdaad onze contactgegevens moeten hebben. Die komen er nog op: info@problemcar.nl

Je topic is te vinden via het filter op Renault:
https://problemcar.nl/topic/renault/auto...

Elke opmerking nemen we mee om de site te verbeteren, dus feedback wordt op prijs gesteld.

Met vriendelijke groet,

Siem Bijman
Het Problemcar Team

    Bloed, zweet en tranen. Wat een drama om in te loggen. Gebruikersnaam oké, wachtwoord oké, maar in kunnen loggen? Niet dus. Na vele pogingen en rood van ergernis, uiteindelijk gelukt. K ben er effe klaar mee voor vanavond - hans4074 (0) PRO, 4 jaar geleden
    Excuses Hans, in de testfase ging het goed, nu het live is komen er toch wat probleempjes boven water. Maar we doen ons best en zal goed komen. - Siem Bijman (140) PRO, 4 jaar geleden

P. Kelder (0) PRO, 4 jaar geleden

Jongens, rustig blijven grrrrr haha. Mij overkwam vanmiddag het zelfde gelukkig hadden we de Siem hulplijn. Het is allemaal even nieuw en onwennig, het komt allemaal goed......

    Maar dat doen we ook , het is even uitvissen hoe het werkt , maar zonder op en aanmerkingen zal het niet gaan , theorie en praktijk gaat niet altijd samen , maar uiteindelijk zal het goed komen. - kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

kaleido 1 (1610) PRO, 4 jaar geleden

Ik ben eens op onderzoek uit gegaan , gewoon maar eens overal op klikken en kijken wat er tevoorschijn komt , ging een wereld voor mij open , misschien is het een idee om een kopje te maken met tekst en uitleg waar het 1 en ander te vinden is want die ben ik nog niet tegen gekomen , als je weet waar alles is terug te vinden , werkt het niet verkeerd , mail komt nog steeds niet , inloggen geen probleem geweest.

ferdinand (60), 4 jaar geleden

wellicht kan ook weer worden getoond wie online is en het niveau en het aantal behandelde zaken.Tevens wanneer iets is opgelost. Die geven wel een indicatie .
Ferry

JdeP (5), 4 jaar geleden

Siem Bijman schreef; "....In de loop van de week willen wij de website nog het een en ander verbeteren......"


En?

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Algemeen Overig of stel zelf een nieuwe vraag.