Wie kan mij helpen, ik heb een audi 100 2.3i. Ik heb het volgende probleem bij 4000 toeren met vol gas begint de motor te schuden en houd deze in zodra je het gaspedaal een beetje terug laat komen is het schuden weg en zie je toerenteller omhoog gaan. De bougies(kabels) rotor en verdeler en de brandstofpomp zijn al verneiuwd. Wie kan mij helpen bvd
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ward...
brandstoffilter ook vervangen? hij komt namelijk brandstof te kort! zoek daar het probleem..
paul,
binnenwerk katalysator kapot ??
komt wel voor dat het binnenwerk los komt en de doorlaat verspert.
gr. peter
kijk ook eens als na het vervangen van het filter het probleem nog niet opgelost is of het filtertje aan de zuigbuis in de tank nog wel open is, je kunt ook de brandstof druk eerst eens meten.
Beste P. Kelder
Brandstoffilter heb ik ook al vervangen
18 jaar
ward..
neem aan dat de stuwklep ook nog mooi gangbaar is? niet haakt door smeer o.i.d.
paul,
Beste P. Kelder
Ik ga dit nog eens proberen misschien zit hier de oplossing bij
bvd
Ward
18 jaar
Hallo,
Probeer eens een fout code uit te lezen, welke type motor zit er in, wat is het jaar van de auto ?. Afhankelijk van het type auto kun je een eventuele ke-3 jetronic foutcode uitlezen.
Dit soort problemen kan verschillende oorzaak hebben, uiteindelijk is het waarschijnlijk is te mager mengsel door een probleem in de brandstof toevoer (te weinig) of lucht toevoer (teveel door vakuum lek).
Normale dingen zijn goed:
1) Schoon luchtfilter
2) Bougies OK
3) Luister of je ergens een lek hoort wanneer de auto stationair loopt. De meeste audi 5 cyl kunnen hier slecht tegen.
18 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 100 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar