Audi 100 Forum
Zoek & filter binnen 217.795 topics
173 topics gevonden | Pagina 1 van 7
-
Audi 100 1991: Stotteren bij koud motor
7 reacties 1 jaar geleden geplaatst door ayoBrandstof drukregelaar evt ? -
Audi 100 1981: stationair toerental
2 reacties 2 jaar geleden geplaatst door vwgtiAudi 100 2.1 L 136pk draait weer als nieuw ! Toerental op ongeve... -
Audi 100 1991: oliepijl lampje
1 reacties 2 jaar geleden geplaatst door Wim van Windenkan een slechte oliedruk sensor zijn en/of een te lage oliedruk, laat de oliedru... -
Audi 100 1991: demonteren middenconsole
1 reacties 3 jaar geleden geplaatst door Wim van WindenHeb hem niet voor je , maar you tube misschien wel , anders google -
Audi 100 1993: geen ontsteking
1 reacties 3 jaar geleden geplaatst door mariaudi100rijderHet gebruik van leestekens vergemakkelijkt het lezen. Garage niet kunnen vi... -
Audi 100 1991: vervangen versnellingsbak
1 reacties 4 jaar geleden geplaatst door Wim van WindenGeen reacties Niet gedaan -
Audi 100: ontsteking
1 reacties 5 jaar geleden geplaatst door MSCP PRODe middelste aansluiting van de hall gever moet bij aansluiten van een ledtester... -
Audi 100: bak springt uit versnelling
9 reacties 6 jaar geleden geplaatst door SammydeconinckOndertussen tot besluit gekomen om de bak in zijn geheel te vervangen.zal me goe... -
Audi 100 1990: na koude start ,te laag toertal, uitval bij gasgeven.
1 reacties 6 jaar geleden geplaatst door leepuPs het hoog toeren lopen en dan weer laag is weg na vervangen van de toerenstabi... -
Audi 100: Brandstof probleem Audi 100 2.2 1986
7 reacties 8 jaar geleden geplaatst door frankv46Vandaag opnieuw gestart met het claxon relais, liep beter stationair maar nog ni... -
Audi 100: Audi100 - 1994 start 9/10 niet + klok reset automatisch
1 reacties 8 jaar geleden geplaatst door hermanplagVandaag nieuwe accu er in gezet en de hallsensor gecontroleerd, probleem van nie... -
Audi 100: benzine uit de overloop ret.leiding
5 reacties 10 jaar geleden geplaatst door D.LoosNou een nieuwe was tocht te duur en heb er een kunnen vinden bij Los via marktpl... -
Audi 100: audi 100 '83 2.0 diesel brandstofpomp ontluchten.
4 reacties 10 jaar geleden geplaatst door sjoemieGewoon keerring vervangen , maar zorg dat je de as niet beschadigt. Klein gaatj... -
Audi 100: injectiepomp doet niks
9 reacties 10 jaar geleden geplaatst door quartertje@ peter, wat jij zegt heb ik allemaal al gedaan, heb wel een nieuw relais bestel... -
Audi 100: k-jetronic
1 reacties 10 jaar geleden geplaatst door quartertjeGelieve hou het bij 1 Topic. http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i... Hou h... -
Audi 100: Stationair
4 reacties 10 jaar geleden geplaatst door Cok 100Ok dan ga ik dat wel na laten kijken. Bedankt, gr cok -
Audi 100: Pompriem stuk,veer van spanrol weg
3 reacties 11 jaar geleden geplaatst door claxonmooi dat ie weer pruttelt. -
Audi 100: de stratmotor draait wel mooi rond, maar de moter slaat niet aan
3 reacties 11 jaar geleden geplaatst door qassimgeen reaktie meer ? -
Audi 100: Audi 100,AAT turbo geeft maar 0,300
6 reacties 11 jaar geleden geplaatst door claxonDoor te cat te reinigen geeft de turbo nu terug laaddruk.Je moet het rijdend doe... -
Audi 100: autocheck display sneeuwt
2 reacties 11 jaar geleden geplaatst door wheelerdealerBedankt voor de tip audia4! Ik heb vanmorgen het hele cluster gedemonteerd,(WAT... -
Audi 100: Audi 100 verzuipt
2 reacties 11 jaar geleden geplaatst door Berts08 PROKoudestart injector spuit netjes en lekt niet onder het lopen, dit was ik verget... -
Audi 100: snelheidsmeter valt soms uit.
4 reacties 12 jaar geleden geplaatst door wheelerdealerWel nu, een goede 7 maanden verder en ik kan melden ,dat de doorsoldeeractie van... -
Audi 100: rempedaal schokt onderuit bij plotseling remmen
17 reacties 11 jaar geleden geplaatst door sjoemieZo zie je maar weer , alle problemen , bijna alle problemen lossen we op met elk... -
Audi 100: vervangen fuseekogelhoesjes
7 reacties 11 jaar geleden geplaatst door suzanne1983Allemaal bedankt. Ik heb zelf beide draagarmen vervangen en de homokineet hoeze... -
Audi 100: ruitenwisser probleem
4 reacties 11 jaar geleden geplaatst door suzanne1983Het is opgelost zie vorige berichtje