Wij zijn bezig met een Audi 100 die verzuipt. Als hij 20 seconden loopt begint hij te sputteren en slaat hij af.
Het signaal van de luchtmassa meter is iets aan de lage kant.
Het signaal van de koelvloeistof sensor begint hoog +- 11V.
Het signaal van de Hall gever is 5V blokspanning terwijl hij 12V voeding heeft. (is dit normaal?)
Signaal van de brandstof regelklep blijft 0 op de spinnekop en ook bij de regelunit.
Als de auto loopt heeft hij ongeveer een CO van 6%
Als de auto niet aan wil slaan dan is er wel onsteking.
Kan iemand mij verder helpen?
bvd Bert
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
koude start injector die doorloopt, of door elektrische stroring, of doordat het ding hangen blijft. Ffe demonteren en in een jampot hangen terwijl je de kurk van de fles wijn die je vanavond mocht nuttigen ffe in het gat prakt.
Hij werkt onder de volgende voorwaarden: ding spuit maximaal ca 10 seconden, alleen tijdens bedrijf van de startmotor!!! en bij een motortemperatuur onder de 20 graden celsius. Al naar gelang de uitvoering door de computer aangestuurd of middels een thermotijdschakelaar in de watermond op de clinderkop. (bruine steker)
succes
Koudestart injector spuit netjes en lekt niet onder het lopen, dit was ik vergeten te vermelden.
Fles wijn smaakte goed maar was kurk niet nodig.
Heb auto nu even bij VW dealer staan voor uitlezen. Ik hoop dan een richting te krijgen.
Dankjewel voor het meedenken mvg Bert
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Audi 100 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar